Subject: RE: Töölepingu seaduse eelnõu paindliku tööaja kokkulepete võimaldamiseks
From: "Agu Laius" <[email-masked]>
To: Liis Tõnismaa
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2024 13:01:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan MTÜ Kuldne Liiga ja sotsiaalministeeriumi partneriks oleva
vanemaealiste huvikaitsevõrgustiku
(https://liiga.ee/vanemaealiste-huvikaitse/strateegilise-partnerluse-vorgu
stik/) arvamuse töölepingu seaduse muutmise seaduse eelnõu kohta.

Head
Agu Laius

________________________
Agu Laius
E-kiri:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel 5082997

 <http://www.liiga.ee> www.liiga.ee

From: Liis Tõnismaa <[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 5. juuni 2024 10:32
To: [email-masked]; [email-masked]; [email-masked]
Subject: Töölepingu seaduse eelnõu paindliku tööaja kokkulepete
võimaldamiseks

Tere!

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium saatis eelmise nädala lõpus
kooskõlastamisele töölepingu seaduse muutmise seaduse eelnõu, millega
võimaldatakse teatud sihtrühmadele paindliku tööaja kokkulepete sõlmimist.
Kuivõrd teie organisatsioonide poolt esindatud sihtrühmadel võib olla
samuti huvi paindlike tööaja kokkulepete sõlmimiseks, siis edastame eelnõu
teile arvamuse avaldamiseks.

Eelnõu on kättesaadav:
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a51589cb-6e2d-411b-bdbd-f47
98578cb11

Ootame eelnõule tagasisidet 21. juuniks 2024.

Lugupidamisega

Liis Tõnismaa
töösuhete poliitika juht
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5914 4161,  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | Suur-Ameerika 1, Tallinn